2012. június 8., péntek

Bodzabor

Tegnap leszűrtem és kifőztem cukorral (1:2 arány) a bodzát. Szépen beüvegeztem és beraktam a dunsztba. Egy kicsi maradt a fazék alján, így azt megkóstoltuk. Hát, ha azt mondom, hogy nem olyan volt, mint a többi, akkor nagyon enyhe kifejezést használok. Nagyon elkeseredtem. Egyetlen különbség volt, a korábbi és a mostani főzet között, mégpedig az állási idő. Úgy tűnik túlérleltem. :( Az oka ennek az volt, hogy a különböző receptek különböző áztatási időt írtk, így gondoltam, hogy a négy nap milyen jó lesz, tök jó erős bodza íze lesz a szörpnek. Aha. Erre sikerült túlérlelni. Nagyon rossz kedvem lett tőle.

De. Ma reggel locsolok (komolyan mondom a legjobb ötletek locsolás és mosogatás közben jönnek, tényleg lehet valami közöm a vízhez, lassan elhiszem, hogy tengeri élőlény voltam előző életemben :D, egyszer kiutazom) és az az ötletem támadt, hogy vajon létezik-e bodzabor. Mert, ha almaléből meg birsalmából lehet csinálni cidert, akkor miért ne lehetne csinálni bodzabort. Az előbb beírtam a Googlebe és IGEN, lehet! :D A kivitelezéshez még jobban át kell tanulmányoznom a recepteket, de úgy tűnik, hogy a második és a harmadik főzetből nem bodzaszörp, hanem bodzabor lesz. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése